megbízhatóság, minőség felsőfokon

BF75 csónakmotor

BF75 csónakmotor BF75 csónakmotor

MOTOR

Motor tipus:
OHC - 4 henger
Űrtartalom:
1496
Furat x löket:
73x89,4 mm
Szelepszám:
16 szelep
Max. fordulatszám:
5000-6000
Folyamatos teljesítmény HP:
75 LE - (55,87 kw) kw
Hűtési rendszer:
Vízhűtés
Üzemanyag ellátás:
Elektronikus befecskendező
Gyújtási rendszer:
Elektromos PGM-IG
Kipufogó rendszer:
Propelleren át

ERŐÁTVITEL

Átvitel aránya:
2,33
Irányváltó fokozatok:
F - N - R

FELÉPÍTMÉNY

Töltő áram:
44 A
Propeller méret:
Opció
Propeller lapátok száma:
3 v. 4 db
Olaj nyomás érzékelő:
x
Túlmelegedés érzékelő:
x
Terhelés behatároló:
x
Vészleállító kapcsoló:
x
Víz / üzemanyag szétválasztó:
Beépített
Irányváltás:
Opció
Indító rendszer:
Elektromos
Trib hossz:
L / X
Kiemelés rásegítés:
Motoros billentés / kiemelés
Motor billentés:
Motoros billentés / kiemelés

MÉRETEK

Hosszúság:
746 mm
Szélesség:
449 mm
Magasság:
1566 (L) - 1693 (XL) mm
Trib magasság:
508 (L) mm
Súly X:
168 kg
Súly L:
162 kg

Amennyiben a termékről szeretne bővebb információkat (opciók, kiépítési variációk, stb.),
kérjük keresse munkatársunkat az alábbi elérhetőségen: Herczeg Norbert +36 20-97-44-588

SZERETNE ÖN IS A GYŐZTESEK KÖZÉ TARTOZNI?

A két teljesen megújult motorral többé nincsenek határok. A vevők és a piac elvárásaira válaszolva a Honda kifejlesztett egy alacsony üzemanyag felhasználású, ugyanakkor robbanékony közepes lőerő osztályú erőforrást, mellyel magasra tette a mércét a konkurencia számára.

 

Kiemelkedő teljesítmény

Ezek a prémium kategóriájú motorok kimagasló teljesítményt és gyorsulást eredményeznek a beépített BLAST (Motorvezérlő egység) rendszernek köszönhetően. A BF90 motor más, a Honda által szabadalmaztatott újítással, a VTEC rendszerrel is rendelkezik. A váltakozó idejű elektronikus szelepvezérlésnek köszönhetően mind alacsony mind magas fordulatszámon is optimális az előrehaladás.

 

Pehelysúlyú bajnok

Kategóriájukban a legkönnyebbek sima, ergonomikus tervezésükkel mindkét motor kompakt, áramvonalas, nemesen egyszerű vonalat képvisel. Hidrodinamikai szempontból kiváló fogaskerékházzal, kisméretű lendítőkerékkel és négylépcsős felületvédelmi rendszerrel garantálja a könnyű kezelhetőséget és a tartósságot.

 

A Leggazdaságosabb

A Honda által kifejlesztett több ponton keresztül történő elektronikus porlasztásnak (EFI) és a három utas hűtési rendszernek köszönhetően, ezek a motorok nagyon gazdaságos üzemeltetésűek. A káros anyag kibocsátásuk 20%-kal kevesebb, mint konkurens 4-ütemű társainak. A Honda folyamatosan azért küzd, hogy növelje a motorjai teljesítményét, miközben a fogyasztást csökkenti.

 

Jellemzők:

  • BLAST-rendszer hirtelen gázadás esetén a rendszernek köszönhetően a gyújtásgörbe drasztikusan megemelkedik
  • Kategóriájának legjobb töltőkapacitásával rendelkezik
  • VTEC- Váltakozó idejű elektronikus szelepvezérlés a kimagasló teljesítményért minden sebességnél
  • Több ponton keresztül történő elektronikus porlasztás (PGM-FI)
  • Lean Burn Feedback szabályzó egy oxigén szenzor segítségével biztosítja az optimális üzemanyag felhasználást. (ECOmo)
  • A leghatékonyabb üzemanyag-felhasználás a hajótest siklása közben
  • Háromutas hűtési rendszer a motor megnövelt élettartamért
  • Maximális forgatónyomatékot és égési hatékonyságot biztosít a felső vezérmű tengely
  • Kiegészítő lendkerék a könnyű kezelhetőségért és manőverezésért.

Telefon: +36 20-97-44-588
6000 Kecskemét, Mester u. 2.