BF250 csónakmotor
|
MOTOR
Motor tipus: SOHC-4 hengeres,V6 Max. fordulatszám: 5300 - 6300 ford./perc Folyamatos teljesítmény HP: 250 LE @ 5800 ford./perc kw Hűtési rendszer: Vízhűtéses Üzemanyag ellátás: Microcomputeres programozás Gyújtási rendszer: Elektronikus PGM-IG Kipufogó rendszer: Propelleren keresztül
ERŐÁTVITEL
Átvitel aránya: 2.00:1 (24/12) Irányváltó fokozatok: F - N - R
FELÉPÍTMÉNY
Propeller lapátok száma: 3 v. 4 db Víz / üzemanyag szétválasztó: Beépített Indító rendszer: Elektromos Ellentétes csiga forgási irány: X, XX Kiemelés rásegítés: Motoros billentés / kiemelés Motor billentés: Motoros billentés / kiemelés
MÉRETEK
Magasság: 1670 (L) - 1800 (X) - 1925 (XX) mm Trib magasság: 508 (L) - 635 (X) - 762 (XX) mm
|
|
Amennyiben a termékről szeretne bővebb információkat (opciók, kiépítési variációk, stb.),
kérjük keresse munkatársunkat az alábbi elérhetőségen: Herczeg Norbert +36 20-97-44-588
ÚJDONSÁG: HONDA BF250
A Honda Marine üzletága bejelentette, hogy egy új, megbízható és takarékos csónakmotorral bővül a meglévő termékpaletta.
A BF250-es modellt a Miami Nemzetközi Hajó Kiállításon mutatták be, és 2011 év végétől válik elérhetővé a hajósok számára. A BF250-es koncepciója egy egyedülálló 3,6 literes, 250 Le-s motoron alapul, amely kategóriájában a legüzemanyag-takarékosabb és kiállja a próbát azok számára, akik erősebb külmotort keresnek a megbízható Honda minőségben. Ehhez a minőséghez egy feltűnően kifinomult és elegáns új design is társul.
A BF250-s csónakmotor egy sor exkluzív tulajdonsággal rendelkezik, beleértve a BLAST™, VTEC®, és a Lean Burn Control rendszereket, melyek maximálják a vásárlói élményt. A BF250-es modell rendelkezik az NMEA 2000 minősítéssel is (NMEA: National Marine Electronics Association).
A Honda Marine üzletága folyamatosan fejleszti termékeit újabb fejlesztésű motorokkal, melyek megfelelnek a kompromisszumok nélküli szabályoknak, és megbízhatóságot nyújtanak a vásárlók részére. Az új BF250 egy új minőségi szintet jelöl, és kifinomultságot nyújt a hajósoknak, akik a teljesítmény feláldozása nélkül igyekeznek maximalizálni az üzemanyag-hatékonyságot.
Jellemzők:
- A VTEC (váltakozó idejű elektronikus szelepvezérlés) és a Lift Electronic szabályzó nagy teljesítményt biztosít minden sebességnél.
- Változtatható légbefúvás, ami nagyobb forgatónyomatékot eredményez alacsony fordulatszámon is
- Lean Burn Feedback szabályzó egy oxigén szenzor segítségével biztosítja az optimális üzemanyag felhasználást. (ECOmo)
- Lendkerék a rezgések csökkentése végett
- Beöntő nyílás az édesvíz számára, ami a korrózió elleni védelmet szolgálja
- Több ponton keresztül történő elektronikus porlasztás (PGM-FI)
- 60 A töltési kapacitás biztosítja a fedélzet energiaellátását
- Beépített üzemanyag/víz szétválasztó
- Elektronikus olaj-, hőfok- és fordulatszám-ellenőrző rendszer
- 600-ban megdöntött V6, amely dupla rögzítést tesz lehetővé minimális térigény mellett
- Ellentétes forgásirányú modellek az egyező irányban forgó hajócsavaroknál keletkező káros forgatónyomaték kiküszöbölésére
- Kétszintű befecskendezés