BF200 csónakmotor
|
MOTOR
Motor tipus: OHC - 6 henger V 60 Max. fordulatszám: 5000-6000 Folyamatos teljesítmény HP: 200 LE - (147,1 kw) kw Hűtési rendszer: Vízhűtés Üzemanyag ellátás: Elektronikus befecskendező Gyújtási rendszer: Elektronikus PGM-IG Kipufogó rendszer: Propelleren át
ERŐÁTVITEL
Irányváltó fokozatok: F - N - R
FELÉPÍTMÉNY
Propeller lapátok száma: 3 v. 4 db Víz / üzemanyag szétválasztó: Beépített Indító rendszer: Elektromos Ellentétes csiga forgási irány: X Kiemelés rásegítés: Motoros billentés / kiemelés Motor billentés: Motoros billentés / kiemelés
MÉRETEK
Magasság: 1670 (L) - 1800 (X) - 1925 (XX) mm Trib magasság: 508 (L) - 635 (X) - 762 (XX) mm
|
|
Amennyiben a termékről szeretne bővebb információkat (opciók, kiépítési variációk, stb.),
kérjük keresse munkatársunkat az alábbi elérhetőségen: Herczeg Norbert +36 20-97-44-588
AMIT A TÖKÉLETES KIVITELEZÉS JELENT
A BF 225-ös, BF 200-as és BF 175-ös motorokkal kapcsolatban a Honda gyár három nagyszabású újítást vezetett be: a V6 technológiát, a 24 szelepes megoldást és az elektronikus üzemanyag-befecskendezést. Fedezze fel az élvezetek még magasabb szintjeit a tengereken a Honda motorok segítségével!
Maximális teljesítmény
Minden motorunk nagy teljesítményű, és a BF 225-öst felszereltük az ún. Honda VTEC rendszerrel, azaz ugyanazzal az szelep vezérlő és időzítő rendszerrel, amelyet a díjnyertes Forma 1-es autókhoz használunk. Ez a szerkezet minden fordulatszámon egyenletes működést biztosít, sőt magas fordulatszámon ugrásszerűen megnöveli a teljesítményt és a forgatónyomatékot.
Alacsony fogyasztás
A BF225, BF200 és a BF175 csónakmotorok 50%-kal kevesebb üzemanyagot fogyasztanak, mint a hasonló teljesítményű 2-ütemű társaik, a Honda által kifejlesztett PGM-FI (programozott üzemanyag befecskendezés) rendszernek köszönhetően. Ez a rendszer optimalizálja a levegő/üzemanyag arányát, hogy első pillanattól kezdve maximális teljesítményt érjen el a motor.
Az élmények mindenekelőtt
Ezek a motorok fele olyan hangosak, mint a hagyományos 2-ütemű motorok, a váltakozó levegő-befúvó rendszer folyamatosan szabályozza a levegő beáramlást az égéstérbe, biztosítva ezzel a könnyed és élvezhető hajózást.
Jellemzők:
- A VTEC (váltakozó idejű elektronikus szelepvezérlés) és a Lift Electronic szabályzó nagy teljesítményt biztosít minden sebességnél. (BF225)
- Változtatható légbefúvás, ami nagyobb forgatónyomatékot eredményez alacsony fordulatszámon is
- Lean Burn Feedback szabályzó egy oxigén szenzor segítségével biztosítja az optimális üzemanyag felhasználást. (ECOmo)
- Lendkerék a rezgések csökkentése végett
- Beöntő nyílás az édesvíz számára, ami a korrózió elleni védelmet szolgálja
- Több ponton keresztül történő elektronikus porlasztás (PGM-FI)
- 60 A töltési kapacitás biztosítja a fedélzet energiaellátását
- Beépített üzemanyag/víz szétválasztó
- Elektronikus olaj-, hőfok- és fordulatszám-ellenőrző rendszer
- 600-ban megdöntött V6, amely dupla rögzítést tesz lehetővé minimális térigény mellett
- Ellentétes forgásirányú modellek az egyező irányban forgó hajócsavaroknál keletkező káros forgatónyomaték kiküszöbölésére (BF 200 - BF 225)
- Kétszintű befecskendezés