megbízhatóság, minőség felsőfokon

BF200 csónakmotor

BF200 csónakmotor

MOTOR

Motor tipus:
OHC - 6 henger V 60
Furat x löket:
89x93 mm
Szelepszám:
24 szelep
Max. fordulatszám:
5000-6000
Folyamatos teljesítmény HP:
200 LE - (147,1 kw) kw
Hűtési rendszer:
Vízhűtés
Üzemanyag ellátás:
Elektronikus befecskendező
Gyújtási rendszer:
Elektronikus PGM-IG
Kipufogó rendszer:
Propelleren át

ERŐÁTVITEL

Átvitel aránya:
1,87
Irányváltó fokozatok:
F - N - R

FELÉPÍTMÉNY

Töltő áram:
60 A
Propeller méret:
Opció
Propeller lapátok száma:
3 v. 4 db
Olaj nyomás érzékelő:
x
Túlmelegedés érzékelő:
x
Terhelés behatároló:
x
Vészleállító kapcsoló:
x
Víz / üzemanyag szétválasztó:
Beépített
Irányváltás:
Opció
Indító rendszer:
Elektromos
Trib hossz:
X
Ellentétes csiga forgási irány:
X
Kiemelés rásegítés:
Motoros billentés / kiemelés
Motor billentés:
Motoros billentés / kiemelés

MÉRETEK

Hosszúság:
920 mm
Szélesség:
625 mm
Magasság:
1670 (L) - 1800 (X) - 1925 (XX) mm
Trib magasság:
508 (L) - 635 (X) - 762 (XX) mm
Súly XX:
272 kg
Súly X:
267 kg
Súly L:
262 kg

Amennyiben a termékről szeretne bővebb információkat (opciók, kiépítési variációk, stb.),
kérjük keresse munkatársunkat az alábbi elérhetőségen: Herczeg Norbert +36 20-97-44-588

AMIT A TÖKÉLETES KIVITELEZÉS JELENT

A BF 225-ös, BF 200-as és BF 175-ös motorokkal kapcsolatban a Honda gyár három nagyszabású újítást vezetett be: a V6 technológiát, a 24 szelepes megoldást és az elektronikus üzemanyag-befecskendezést. Fedezze fel az élvezetek még magasabb szintjeit a tengereken a Honda motorok segítségével!

 

Maximális teljesítmény

Minden motorunk nagy teljesítményű, és a BF 225-öst felszereltük az ún. Honda VTEC rendszerrel, azaz ugyanazzal az szelep vezérlő és időzítő rendszerrel, amelyet a díjnyertes Forma 1-es autókhoz használunk. Ez a szerkezet minden fordulatszámon egyenletes működést biztosít, sőt magas fordulatszámon ugrásszerűen megnöveli a teljesítményt és a forgatónyomatékot.

 

Alacsony fogyasztás

A BF225, BF200 és a BF175 csónakmotorok 50%-kal kevesebb üzemanyagot fogyasztanak, mint a hasonló teljesítményű 2-ütemű társaik, a Honda által kifejlesztett PGM-FI (programozott üzemanyag befecskendezés) rendszernek köszönhetően. Ez a rendszer optimalizálja a levegő/üzemanyag arányát, hogy első pillanattól kezdve maximális teljesítményt érjen el a motor.

 

Az élmények mindenekelőtt

Ezek a motorok fele olyan hangosak, mint a hagyományos 2-ütemű motorok, a váltakozó levegő-befúvó rendszer folyamatosan szabályozza a levegő beáramlást az égéstérbe, biztosítva ezzel a könnyed és élvezhető hajózást.

 

Jellemzők:

  • A VTEC (váltakozó idejű elektronikus szelepvezérlés) és a Lift Electronic szabályzó nagy teljesítményt biztosít minden sebességnél. (BF225)
  • Változtatható légbefúvás, ami nagyobb forgatónyomatékot eredményez alacsony fordulatszámon is
  • Lean Burn Feedback szabályzó egy oxigén szenzor segítségével biztosítja az optimális üzemanyag felhasználást. (ECOmo)
  • Lendkerék a rezgések csökkentése végett
  • Beöntő nyílás az édesvíz számára, ami a korrózió elleni védelmet szolgálja
  • Több ponton keresztül történő elektronikus porlasztás (PGM-FI)
  • 60 A töltési kapacitás biztosítja a fedélzet energiaellátását
  • Beépített üzemanyag/víz szétválasztó
  • Elektronikus olaj-, hőfok- és fordulatszám-ellenőrző rendszer
  • 600-ban megdöntött V6, amely dupla rögzítést tesz lehetővé minimális térigény mellett
  • Ellentétes forgásirányú modellek az egyező irányban forgó hajócsavaroknál keletkező káros forgatónyomaték kiküszöbölésére (BF 200 - BF 225)
  • Kétszintű befecskendezés

Telefon: +36 20-97-44-588
6000 Kecskemét, Mester u. 2.