megbízhatóság, minőség felsőfokon

BF40 E csónakmotor

BF40 E csónakmotor

MOTOR

Motor tipus:
OHC - 3 henger
Űrtartalom:
998
Furat x löket:
73x79,5 mm
Szelepszám:
12 szelep
Max. fordulatszám:
5000-6000
Folyamatos teljesítmény HP:
40 LE - (29,4 kw) kw
Hűtési rendszer:
Vízhűtés
Üzemanyag ellátás:
Elektronikus befecskendező
Gyújtási rendszer:
Elektronikus PGM-FI
Kipufogó rendszer:
Propelleren át

ERŐÁTVITEL

Átvitel aránya:
2,07
Irányváltó fokozatok:
F - N - R

FELÉPÍTMÉNY

Töltő áram:
17 A
Propeller méret:
Opció
Propeller lapátok száma:
3 v. 4 db
Olaj nyomás érzékelő:
x
Túlmelegedés érzékelő:
x
Terhelés behatároló:
x
Vészleállító kapcsoló:
x
Víz / üzemanyag szétválasztó:
x
Irányváltás:
Opció
Indító rendszer:
Elektromos
Trib hossz:
L / X
Kiemelés rásegítés:
Motoros billentés / kiemelés
Motor billentés:
Motoros billentés / kiemelés

MÉRETEK

Hosszúság:
777 mm
Szélesség:
417 mm
Magasság:
1397 (L) - 1524 (X) mm
Trib magasság:
521 (L) - 648 (X) mm
Súly X:
116 kg
Súly L:
110 kg

Amennyiben a termékről szeretne bővebb információkat (opciók, kiépítési variációk, stb.),
kérjük keresse munkatársunkat az alábbi elérhetőségen: Herczeg Norbert +36 20-97-44-588

NAGY TELJESÍTMÉNY, MÉGIS KIEMELKEDŐ ÜZEMANYAG-TAKARÉKOSSÁG

Kimagasló teljesítmény kitűnő üzemanyag fogyasztással - a négyütemű csónakmotorok új generációja! Egy környezetbarát négyütemű csónakmotor önmagában nem elég, a teljesítményre éppolyan hangsúlyt kell fektetni.

 

Nagy teljesítmény és kimagaslóan jó üzemanyag-fogyasztás

A BF40 csónakmotorok kifejlesztésénél egy cél lebegett a Honda mérnökeinek szeme előtt, hogy egy kiváló teljesítményű és kimagaslóan jó üzemanyag-fogyasztású motort hozzanak létre. Az újonnan fejlesztett könnyű és kompakt 3-hengeres erőforrásnak, valamint az új hidrodinamikus hajtóműháznak köszönhetően mind teljesítményben, mind a fogyasztás tekintetében kategóriája legjobbja.

A BF40 E-s termékcsalád kimagaslóan környezetbarát, meghaladja az RCD (Recreational Craft Directive) irányelveket és a CARB6 emissziós szabványokat. Megfelel a legújabb EPA7 szabványoknak is, amely jelenleg a legszigorúbb környezetvédelmi előírás a világon.

 

Könnyű és kompakt

Az újonnan megalkotott 998 cm3-es, 4 szelepes, 3 hengeres könnyű és kompakt motort kifejezetten a BF40 E csónakmotorhoz fejlesztette ki a Honda. Elsődleges szempont volt a súly csökkentése, melyet olyan megoldásokkal értek el, mint az injektor kompakt mérete, új, tartós anyagból készült vezérműszíj és a rövidebb főtengely. 

Az alumínium váz, a műgyanta bevonatú olajszűrő és az alsó műgyanta bevonat szintén hozzájárultak ahhoz, hogy kategóriájában a legkönnyebb, legkompaktabb motort hozzák létre (a Honda tanulmányai alapján).

Jellemzők:

Kategóriájában a legjobb, irányonkénti 50 fokos szögben állítható kormányzási szög
3 hengeres megoldás az egyenletes futás és a kisebb súly érdekében
Több ponton keresztül történő elektronikus porlasztás (PGM-FI)
BLAST- hirtelen gázadás esetén a rendszernek köszönhetően a gyújtásgörbe drasztikusan megemelkedik
Lean Burn Feedback szabályzó egy oxigén szenzor segítségével biztosítja az optimális üzemanyag felhasználást. (ECOmo)
Beöntő nyílás az édesvíz számára, ami a motor élettartamának meghosszabbítását szolgálja
Könnyen használható, új formájú kézikar a legfontosabb funkciók vezérlésére (opció)
Túlmelegedést, olajnyomást és a túlpörgetést figyelő rendszer
17 A töltőkapacitás, amely a fedélzet elektronikus szükségleteit hivatott kielégíteni

 

Trolling System

A BF40 E csónakmotor teljesítmény nem korlátozódik a nagy sebességre, a lassú trollingozáshoz is alkalmas. A vadonatúj BF40 E EFI remekel ezen a területen, köszönhetően a Honda állítható trolling rendszerének, amely lehetővé teszi a trollingozáshoz szükséges sebességbeállítást 50 RPM lépésekben 750 RPM és 1000 RPM tartomány között. Trolling sebesség beállítható egy speciális műszerfalon elhelyezett kapcsolóval a távirányítós modelleknél, egy beépített kapcsolóval a váltókarban a kézi kormányrúdas modelleknél.

Telefon: +36 20-97-44-588
6000 Kecskemét, Mester u. 2.